advenue digital marketing bureau banner logo
Google Ads

Præcis og målrettet annoncering med Google Ads

peter og eskil

Opnå succes med Google Ads

Er du på udkig efter en måde at øge din virksomheds synlighed og nå ud til din målgruppe gennem effektive online annoncer? Så er Google Ads svaret! Med præcis målretning, øget synlighed og mulighed for at måle ROI, er Google Ads en af de mest effektive måder at markedsføre din virksomhed på. Lad os hjælpe dig med at opnå succes med markedsføring på Google – kontakt os i dag for at lære mere!

Google ads marketing bureau peter
Markedsføring på Google

Hvad kan Google Ads?

  • Øget synlighed: Google er den mest populære søgemaskine i verden, og ved at bruge Google Ads kan din virksomhed få øget synlighed og opmærksomhed blandt dit målgruppe.
  • Præcis målretning: Med Google Ads kan du præcis målrette dine annoncer baseret på faktorer som geografi, alder, køn og interesse. Dette gør det muligt for din virksomhed at nå ud til det rigtige publikum på det rigtige tidspunkt.
  • Målbarhed og ROI: Google Ads giver dig mulighed for at spore og måle dine annoncers effektivitet, og dermed få en bedre forståelse af, hvad der fungerer for din virksomhed. Dette gør det muligt at justere dine online annoncer og overordnede marketingindsats for at opnå en bedre ROI (Return on Investment) på dine marketingbudgetter.

Hvordan fungerer det Google Ads?

digitalt webbureau advenue peter

Vi skaber relevant trafik til din virksomheds hjemmeside ved at håndtere din Google Ads-kampagne. Dette resulterer i øget salg og henvendelser.

Bliv set på Google! Virksomheder kan fange flere potentielle kunder ved at optimere deres hjemmeside og kampagner til lokale søgninger. Vi benytter Google Ads' effektive værktøjer til at fange kunder i dit nærområde.

Vi vejleder virksomheder med analyseværktøjer til at oprette det rigtige design og en passende opsætning af deres landingssider. På den måde sikrer vi, at den trafik, vi sender til siden, skaber mest muligt salg eller ønskede handlinger.

Vi skaber en strategi for din Google Ads-kampagne, der tager højde for dine mål. Selvom Google Ads har et intuitivt design og opsætning, kan virksomheder ikke få det fulde potentiale ud af deres budget, hvis de ikke har en fuld forståelse af alle faktorerne for succesfulde kampagner. Vi tager vores viden om succesfulde Google Ads-kampagner og tilpasser den til dine mål. Dette resulterer i større ROI (return on investment), højere konverteringsrate og billigere klikpris.

Dine annoncer vil virke fra starten, men de vil kun præstere optimalt, hvis de bliver professionelt håndteret. Optimering af en Google Ads-konto tager tid. Det første skridt er at opsætte kontoen korrekt, så grundlaget for fremtidig succes er lagt. Derefter er den løbende administration af kontoen afgørende for at sikre, at din marketingstrategi bærer frugt. Det er derfor vigtigt, at en fagperson er tilknyttet kontoen og sikrer, at den bliver vedligeholdt og optimeret.

Det er umuligt at vide på forhånd, hvad der vil virke for din virksomhed. Første skridt er, at vi laver en skræddersyet kontoopsætning til dig baseret på søgeordsanalyse, dialog med dig og vores faglige erfaring. Men dette er kun starten. For at sikre, at du får noget for dine annoncekroner, kræver det løbende arbejde med data, målretning, segmentering, eksklusion og meget mere. Vi frasorterer irrelevante søgeord, budjusterer efter ydeevne og afkast, udforsker nye potentielle områder og muligheder, opretter løbende nye annoncer og analyserer konkurrenternes annonceindsats.

De fleste oplever umiddelbar succes med Google Ads i den første periode. Typisk tager det cirka tre måneder, før den lagte strategi slår igennem og bider sig fast. Herefter skal der stadigvæk udvikles og optimeres løbende.

Løbende optimeringer i Google Ads

Google Ads kan netop være et af disse værktøjer, som kan give gode resultater på bundlinjen, men hvad er det egentlig, og hvordan implementerer man det i sin marketingstrategi?

Det kan også være en god idé at eksperimentere med forskellige annoncetyper i Google Ads, såsom tekstannoncer, displayannoncer eller videoannoncer. På den måde kan vi teste, hvad der fungerer bedst for din virksomhed og din målgruppe.

En anden vigtig faktor ift. markedsføring på Google er at sørge for, at dine landingpages er optimeret til at konvertere besøgende til kunder. En god landingpage skal være overskuelig og let at navigere i, og den skal have et klart og tydeligt budskab. Det er også vigtigt, at landingpagen er hurtig til at indlæse, da langsomme sider kan skræmme potentielle kunder væk.

De fleste store såvel som små virksomheder er bevidste om, at der skal en god marketingstrategi til, hvis man vil have succes med sit foretagende. Det er essentielt, at man promoverer sine ydelser eller produkter på en god og sigende måde, så man kan nå ud til det rette publikum og derved generere salg.

I dag foregår en stor del af markedsføringen online, og internettet er således den primære platform til formidling såvel som salg. Google Ads er den dominerende faktor i denne sammenhæng. Det er derfor ikke uden betydning, hvordan man som virksomhed performer online og hvilke metoder man bruger til at gøre sig bemærket på internettet.

Endelig er det vigtigt at huske på, at Google Ads ikke er en quick fix-løsning. Det kan tage tid og kræve en dedikeret indsats at opnå gode resultater. Men med en professionel tilgang og en kontinuerlig optimering af dine kampagner kan du opnå en stærk tilstedeværelse på Google og øge din omsætning betydeligt.

Hvad er Google Ads?

Google Ads er de annoncer, som altid ligger i toppen af et søgeresultat – til tider også i bunden – og som er markeret med “annonce”. Disse annoncer betaler man for, når brugere klikker på annoncen og sendes til ens valgte landingsside. Som erhvervsdrivende kan det være svært både at stå for den daglige drift af virksomheden samtidig med at man skal have et grundigt kendskab til markedsføring og alle de underkategorier, der hører med.
Ydermere rummer Google Ads også muligheden for: Google Shopping, Displayannoncer (bannerannoncer), Videoannoncer på YouTube og App-annoncer. 

Markedsføring på Google kan gavne din forretning på mange forskellige måder, men de primære funktioner er:

  • Skabe mere trafik
  • Optimeret salg af et givent produkt
  • Skabe flere leads
  • Forøget antal downloads af en app
  • Et større antal tilmeldinger til dit nyhedsbrev
  • Forøget kontakt til nye og potentielle kunder
online marketing bureau advenue google ads møde

Vælger man at anerkende vigtigheden af en god online markedsføring, kan det i sidste ende have en negativ indvirkning på ens samlede omsætning. Hos Advenue kender vi til markedsføringens afgørende rolle for en virksomheds succes, og vi har specialiseret os i at hjælpe virksomheder i alle størrelser med at få det størst mulige udbytte af deres online annoncer og generelle tilstedeværelse online. I den forbindelse ser vi Google online marketing som en uundværlig del af en god markedsføringsstrategi.

Google Ads er et produkt eller en ydelse, som tilbydes af selve Google, og her refereres der til de betalte annoncer, som dukker op på Google, når man indtaster et givent søgeord. Som søgemaskine er Google udbredt både i ind- og udland, og vi anser således Google Ads som værende en af de mest profitable måder at annoncere for sit produkt på.

Bliv set på Google! Vi ved, hvordan man behersker mekanismerne bag Google Ads, hvad der virker, og hvor der er plads til forbedring. Vi kan således tilbyde dig den rette rådgivning, der får dine annoncer til at placere sig godt på Google og samtidig er med til at booste din virksomheds salgstal.

Kom i gang
kr.
4.000
Vækstpakken
Kr.
7.000
Hele pakken!
Kr.
16.000
Sammen når vi længere: Lad os samarbejde.

Har du brug for hjælp til at løse nogle udfordringer? Vi vil gerne høre mere om dine behov og se, hvordan vi kan hjælpe dig. Udfyld formularen, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt, så vi kan starte samtalen. Vi ser frem til at høre fra dig!

Send os en besked

Få et tilbud

Få gratis rådgivning

Book en rådgivning